2011-06-07
 12:05:02

SVAR TILL FRÅGESTUNDEN!

Hejsan, nu har jag äntligen haft tid att svara på era frågor som ni ställde under frågestunden. Någon fick för sig att jag slutat blogga, men det är inte sant. Jag har bara varit bortrest ett tag nu och inte haft tillgång till internet.

Här kommer iaf. svaren...

Hur kändes det att ha anorexia? Hur kunde en vanlig dag kännas? :)
Svar:
Anorexia suger!!!!
          Det är bostavligen som att leva i en bubbla. Jag kommer ihåg att jag saknade att vara med mina
          föräldrar och vänner men ändå undevek de. Jag var ständigt rädd för att de skulle tvinga mig att äta.
          Jag var väldigt ensam och frusen och tom hela tiden. Det var hemskt!
          Men jag har fått den hjälp som jag behövde och känner verkligen att livet faller på plats igen :)

Hur är du som person?
Svar:
Det beror mycket på från hur du ser på  mig. Jag får ofta höra att jag är rätt så lugn och tystlåten och alltid
          siktar på det högsta. Jag gör mitt bästa för att vara så bra som jag bara kan helt enkelt, men som vi alla
           vet så är INGEN perfekt!

Hej! När fick du reda på att du hade anorexia? :)
Svar:
Detta fick jag inte reda på förrän jag läste det i min sjukjournal. Fast jag hade ju mina aningar redan innan.

Jag förstår att du tränar mer nu än för ett år sedan, beror det på anorexin?
Svar:
I höstas så utnytjade jag varända motionaktivitet som gick att göra. Men nu är det så att jag sattsar
          verkligen hårt på en framtid i både basket och speciellt konståkning, och det inkluderar mkt 
          hård träning och arbete. Men nu gör jag det för att bli bättre och inte för att bränna kalorier och gå ner i
          vikt.


Ladan

Hur var en vanlig dag för dig när din anorexia var som värst?



PUBLICERAT: 2011-06-14, 20:16:18 | URL: http://famebitch.blogg.se/
Anonym

men du bloggar ju aldrig :((



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: