2011-05-31
 19:22:28

FRÅGESTUND!!!



Hejsan allesammans! ^^

Jag har fått in en hel del frågor lite då och då, och det värkar som att det finns en hel del saker som ni funderar på och vill fråga om. Så nu har jag tänkt starta en lite frågestund där ni kan ställa alla frågor ni vill och jag ska göra mitt bästa för att svara på de.

Dock kommer svaren troligtvis inte ut förrän efter Göteborgsresan, men frågestunden avslutas ändå på fredag kväll.

Inga frågor är förbjudna, så sätt i gång och fråga bara!



Lots of love
Amy<3


anonym

Hej mysigt med frågestund:-) jag undrar en liten sak. Som jag förstår så tränar du mycket mer nu än för ett år sedan beror det på annorexin? Hejdå


Anonym

Hej!När fick du reda på att du hsde aneroxia? :)


Anonym

Hur är du som person?


Anonym

Vad gillar och ogillar du?


Anonym

Hey! Hur kändes det att ha anorexia? Hur kunde en vanlig dag kännas? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: