2011-05-25
 18:18:34

Godis och svar...

Hejsan allesammans!

Fick just en fråga "tycker du att du är tjock?"

Svar: Detta var en kenpig fråga eftersom min åsikt och självbilde i stort sätt ändras varje dag.
         Ibland tycker jag att jag är jättetjock medans jag andra dagar verkligen kan se benen sticka ut på kroppen.
         Jobbar fortfrarande med att bygga upp min självkännsla och se mig själ på ett possitivt sätt.



Nu är jag mega trött efter en lång dag och ska sjunka ner i soffan med min familj och en påse godis och bara njuta av kvällen så här på en onsdag mitt i veckan...

Kramar Amy<3


Anonym

När började du tycka att du är tjock? Vad sa dina vänner till dig? Ångrade du att du inte lyssnade på de, om de sa att du bodde sluta med att gå ner i vikt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: