2011-10-26
 16:38:43

Höstlovsläger

Livet bara leker för mig just nu. Inte nog med att jag haft en toppen vecka, utan jag har en ännu bättre som väntar mig. Från och med måndag så drar höstlovslägret i konståkning igång, vilket innebär skridskoåkning från morgon till kväll.
Vi kommer att tränas av huvudtränare från bl.a. växjö och karlskrona konståkningsklubb, som är utbildade till att lära ut. Så jag ser fram emot att lära mig massor av nya grejer.

Senare i vinter så har ni en grym vinterisshow att förvnta er. Då jag hoppas att så många som möjligt kommer att kunna komma. Jag skriver mer om detta längre fram.


Frida

skulle va fett kul att fota när du åker skridskor :DD<3



PUBLICERAT: 2011-10-27, 15:49:31 | URL: http://fridisbilder.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: