2011-10-31
 18:58:03

Höstlovslägret- dag1

Jag tror aldrig att jag varit så här öm om kroppen i hela mitt liv. Men gud vilken dag jag haft, i ishallen från 8:00-18:00. Det är nästan möjligt att tro att man kan utvecklas så pass mycket på en enda dag, men så är det.
Första passet så var det mest fotarbetet (ex. mohawk, saxningar, kombinationer) som vi fokuserade på.
Andra passet var det väldigt mycket hopp>piruetter.
Tredje passet var ett fyspass.
Fjärde handlade det om hopp (ögel,salcow) men vi övade också på inneskärstreor.

Jag har rammlat minst tjugofem gånger, vilket är skitbra. Tror aldrig att jag kämpat så hårt på någon träning innan.

Det ända jag ska göra nu är att ligga i soffan framför tv'n och hoppas att jag känner mig pigg inför ännu en fullspäckad dag imorgon. I can't wait!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: