2011-02-08
 19:55:15

8 februari 2011

Trotts att anorexin är en STOR del av mitt liv har jag ju även ett liv utanför sjukdomen.
Så jag tänkte att jag också kan slänga in ett och annat inlägg om mitt övriga liv med.

Idag har väll inte varit något speciellt.
Ingen konståkning eller basket, jag fick faktiskt t.o.m.
gå hem från skolan tidigare eftersom jag mådde dåligt. Inte direkt vad jag kallar en toppendag
men ändå.

Jag har i allafall en hel del skoj att se fram emot.
Isshowen närmar sig och vi har fullt upp med att lära
oss de olika grejerna vi ska ha i våra program.
Vi har fått lära oss ett nytt hopp. LÄSKIGT... men kul!

Jag vill också säga att det är en hel del personliga saker jag skriver om,
men ändå håller jag en hel del inom mig ifall det skulle finnas någon annan
konstig person där ute som VILL göra samma misstag som jag gjort.
Ni borde veta att anorexi är dett värsta du någonsin kan ha. Det är inte bara
någon mat grej. Det är fullt med ångest,sorg och tårar. Det är som att begå självmord
bara att det tar längre tid.

Jag skriver snart igen<3

Puss och kram Amy!

 
bilder från i början av oktober 2010.  ca 37kg


Anonym

Hej! du gör en helt fantastisk blogg! Du har hjälpt mig. snälla skriv mera!


Anonym

Bra blogg, forsätt att blogga! Kan inte du ladda upp mer bilder på dig själv?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: