2011-06-25
 22:56:27

Super mega tired!!!

Hejsan alla gulliga läsare♥

Först vill jag bara be om ursäkt för den hemskt låga uppdateringen på sistånde, jag har bara behövt ett tag att vila upp mig nu i början av sommarlovet. Ska blogga mera nu framöver.

Den senaste veckan har jag i huvudsak tillbringat med min älskade familj. Vi har vandrat, gått på picknick och grillat mm.
Idag så har pappa fixat min nya cykel, så vi beslöt oss för att köra en runda ner till strandbjörket (eftersom alla affärer tvunget måste ha stängt) för att mata ankorna med gammalt bröd. Själv gillar jag inte denna idén då jag tycker ankor är lite småläskiga. Men jag höll mig på avstånd och kollade på när Emy och pappa matade.






TTYS
Kram Amy<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: