2011-05-28
 07:29:58

Svar...

Ångrar du att du inte lyssnade på när dina vänner sa att du skulle sluta att gå ner i vikt?

SVAR:
Sånna här frågor blir jag bara irriterad på. Även om mina vänner sa åt mig att sluta eller inte gjorde det så var jag ju sjuk. Anorexin går liksom ut på att man skiter i vad andra säger. Har man anorexia så spelar det inte ett skit som hur smal alla andra tycker att du är.

De som var mina riktiga kompisar var de som stöttade mig när jag hade det som svårast, de som kom och besökte mig på sjukhuset och som hjälpte mig genom helvetet. Inte de som belv arga eller avundsjuka och gjorde saker allt värre.

Speciellt tack till Frida som så ofta hon kunde kom och besökte mig på skjukhuset. Du var verkligen dagens höjdpunkt.
Älskar dig sötnos<3

Älskar alla er andra med!
Puss och Kram Amy<3



Anonym

vad gillar och ogillar du?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: